Torsdag...

idag är det torsdag och jag har jobbat hela dagen mina morgonar blir inte riktigt som ja tänkt mig men vad gör man jag kommer helt enkelt inte upp. de spelar ingen roll när ja lägger mig lr om ja vaknar själv de vill sig bara inte =/ jobbigt värre. men ja kom tilljobbet och det gick bra. torsdagar så kommer de varor å tidningar så då är det lite mer att göra. mitt huvud är inte riktigt med men de e som de e.
imon e de fredag skönt sen e ja ledig två dar. men de har varit en både bra å dålig vecka. något som förstörde mig rätt mkt i sommar har ja nu fått bevisa motsatsen till å de va så jävla skönt. då va den dagen räddad =D

men ja får se va som händer i helgen nu ska ja se film ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0