ÄNTLIGEN...

ja idag började jag dagen med att ligga kvar å läsa i min bok som ja håller på med innan jag orkade mig upp och gjorde mig klar. Drog till bussen där jag träffa carro så åkte vi in till stan å kolla å tjöta. fick köpt mig en matta till pussel så nu kan ja pussla igen.
riktigt skönt att läsa å pussla man blir så avslappnad av de kan ja ju säga, något som ja kan behöva.
har även varit iväg och köpt ny tv med pappa och carl så nu har vi äntligen en riktig tv haha =P

Nu är även alla papper inskickade till kommunen så nu är de bara att hoppas på att någon ringer och vill ha en. så man får in lite pengar. men i helgen blir det jobb både lördag och söndag heldagar.ska faktiskt bli skönt visst de e segt att de e helgen för då e de så lite att göra å folk e lediga då. men behöver ju pengar och träffar ju lite folk man får sig alltid ett gott skratt på jobbet. =D

men i måndags var jag och carro ute och gick i fontin i ca 1 h sedan hem och handla å laga mat sedan bar de av igen å denna gång för att köra ett pass på gymmet.  riktigt skönt var det.  å imon blir det spining på kvällen får se om de blir promenad på dagen med.

torsdag ska ja träffa elin innan hon i nästa vecka åker bort i 12 veckor. sedan ska ja ta vaccinationsspruta nr 1 igen för glömde ju av att ta den andra senast. sen får ja se om ja sover hos daniel för ska köra på fredag morgon.
så har en del att gör i veckan ändå går inte bara hemma å inte gör något som andra verkar tro.

men nu ska ja ta å göra mig klar å lägga mig å läsa lite innan ja somnar.

ha de gött godnatt  pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0