de närmar sig...

idag har jag städat lite hemma på fredag till lördag blir det kalas hemma. syrran fyller år i nästa vecka.
sedan har jag gjort lite ärenden å varit och hälsat på hos min gamla praktik och arbetsplats. riktigt trevligt var det var lite undrande innan efter som att jag inget hört från dom men nu ska de nog ringa snart igen = ) fick skrivit upp mitt nr igen för hon hitta de inte för stunden och så prata vi lite sedan prata jag lite med några i personalen med och även barnen. så underbart de kom ihåg mig å kallade mig för fröken å undrade när jag skulle komma tillbax igen. massa kramar å de ville inte att jag skulle gå hem utan slängde sig på mig för att få krama om mig. härligt att ha varit där å veta att man är så omtyckt av både barn och personal.  å snart blir de kanske ett längre vikariat. =D
tyvärr fick jag säga nej när de ringde från älvängen om idag men imon kanske hon ringer igen om de inte hittar någon.
imon blir de även körning och även hemma blivit det tisdag idag och imon denna vecka mkt bra, på kvällen imon klr jag till daniel och sover där för att komma upp på fre och vara på körskolan 7.15 för halkan å går ju inga bussar från mig och sen jobbar jag ju hela helgen så.

men missar idol för min tv funkar inte å de andra va upptagna så får se de på dator sen.  men men ha de gött nu å lev livet...

pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0