Halkan

ja idag var det halkan som gällde. de har varit jobbiga dagar de senaste jag har fått tacka nej till jobb två dagar men imon får jag ta mig till jobbet å hoppas på det bästa.  natten till igår sov jag inte mkt från klockan 2 på natten vaknade jag varje timme för att jag hade så ont i halsen och feber som gjorde att ja hade ont i alla leder. sedan på morgontimmarna kom kväljningarna också å ja va inte fager. det blev till att avboka körningen och säga nej till jobb ja blev inringd till. det var bara att lägga sig igen. senare kom de även spy och jag var lagom borta. låg i sängen fram till halv 1 då jag försökte få i mig lite att äta. på eftermiddagen var jag något bättre hade tagit tabletter så kände inte febern så körnde lite. kunde vara upp så antog att det skulle gå bra idag. la mig tidigt för att få vila.   men när jag vakna idag kunde jag inte äta de var som att det skulle komma upp igen i bilen på väg till kungälv blev jag illamående och kände bara nej nej nej jag vill inte jag skiter i de här nu...
men jag hade ju kommit så långt så skulle göra mitt bästa. det var verkligen en plåga att känna att man kunde börja spy när som helst men de fick bara inte hända inte idag. buss resan tog 2,45 min å ja klara de.
jag blev så otroligt nervös för ja va inte i form å att ja då skulle göra helt fel å behöva göra detta igen. jag slapp vara första gruppen å hade lugnat mig lite tills det var min tur. jag fick vibbar av läraren som att jag inte kunde å inte skulle klara detta. de gick som det gick å ja försökte ställa in mig själv på att jag skulle klara det.  blev lite bättre när jag fick beröm att ja var den enda som klarat av delarna.  blev lite missar här å var å ja fatta inte riktigt vad jag skulle göra men alla blev godkända å de var ju skönt de = )

nu ska ja sova å hoppas på att ja mår bättre så att ja kan äta å jobba.

ha de gött
pözzhajj

Kommentarer
Postat av: e

grattis grattis!!!

2010-09-26 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0