tiden går...

lördag jobb å ja e nu helt bort knappt kunnat äta sedan i onsdagskväll. vilket inte är bra så jag hoppas på att må bättre imon så att jag kan äta riktigt. men jag jobbade nästan heladagen idag jag skulle klara det. fick stänga en timme tidigare. men ja behöver verkligen pengarna får inte mkt nästa månad. å då e planen att ev åka till ullared på en tripp å se om man kan hitta lite billiga julklappar nu när man har så många att köpa till med lite pengar. å komma iväg på en liten tripp =D  är ju ensamhemma 2 veckor i slutet av oktober början av november så då hoppas jag på det bästa. om ja inte fått ett vik så har jag i alla fall jobb då.

nu ska ja dra mig å vara lite social ha en bra kväll å hoppas det är bra med er.

å erika du missar nått med att inte se det ;)

pözzhajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0