Tisdag och födelsedag...

ja idag är det tisdag och det har inte blivit något jobb varken igår lr idag lagom segt. nu när jag har haft tid på torsdag kommer jag ju inte kunna för har körning till halv tolv. men inget att göra något åt. jag försöker få bort min hosta med halstabletter, vila å tee men än är den inte borta. den kommer som den vill mest på kvällen tyvärr innan man ska sova. igår när jag och min bror kolla på tv kan man lugnt säga att jag var trött på den jag hosta så ja kände smaken av blod = /.  fick tyvärr inte så mkt sömn som jag hade behövt men men. igår började jag rensa i lite gaderober å så där de bara ligger massa grejer fick bort lite men de andra va inte riktigt på samma väg som jag. men men så idag blir det mitt rum istället innan det blir kungälv på eftermiddagen med familjen för att fira syrran som blir 10 idag = ) GRATTIS till henne.

nu ska ja fortsätta mitt städande å fixa lite lunch snart. ha de gött

pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0