Valdax

ja idag är det val och alla som inte röstat men ska göra det får göra det idag. jag har gjort mitt å ja vet inte riktigt vad som är rätt å fel eftersom ja inte är så inne som man kanske borde vara. men till nästa gång kommer jag vara det. och då röstar jag nog inte för ale. men vem vet.

i fredags körde jag å teorin får det bli mkt av nu i framtiden, på kvällen blev det bio med daniel å den var riktigt bra going the distance något jag rekomenderar man får sig några goa skratt.

nu är helgen över å imon börjar en ny vecka å ja är faktiskt taggad på att ta tag i grejer nu igen. grymt skönt känns de.  å imon blir det träning igen = )

ha de görr nu pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0