14 December 2011

Hej!

Idag var en seg morgon vaknade i natt igen vid 3 tiden å var pigg tog lite vatten å försökte somna om, sedan vaknade jag igen vid 6 tiden. Lagom skoj när man har sovmorgon å klockan ska ringa 8.  ja var pigg å trodde att ja aldrig skulle somna om å visste att ja skulle bli väldigt trött senare på dagen om ja gick upp redan. å när man väl somnar om så ska man upp igen å då var ja inte pigg längre. De e så typiskt. Men tog mig upp å gjorde mig klar för en dag på jobbet. Fortsatte min strid med chefen å ja hoppas att det löser sig annars facket här kommer ja.
Men vi fick oss många glada skratt ja å min kollega som ja blev själv med från ett å ja slutade halv 6 idag. ojojoj haha så lättroade man kan vara va. XD
Tiden sprang iväg å plötsligt var de dax att gå hem. Hem å prata me pappa om alla som händer i väntan på tv som nu börjar.
Igår gick ja å hade känslan av att det var måndag heladagen vilket gjorde att vissa saker inte riktigt stämde å idag tog ja de som att de var fredag imon. Blir så fel när man inte jobbar måndag - fredag.
Imon å på fredag jobbar ja me de stora barnen å de ska bli roligt de me man får så mkt positivt för de blir ju på ett annat sätt än me de små. å lite annan skön persolan = )
Snart helg å ja håller tummarna för att den blir bra, hoppas hoppas.  fick nu veta att någon tänkt ja skulle jobba lör å sön me nää glöm de lite sent ute. hör ja inget så bestämmer ja annat så de så.  jobb söndag blir de bara å sedan dröjer de till nästa gång under en helg.
Men nu ska ja dra mig till tv.n ha de gött.

Dagens bästa- Allt stöd från personalen i dessa tider.
Dagens sämsta- Blir strulet med jobbet/chefen idag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0