15 December 2011

Hej !

Så tomt de känns, vaknade å kände hur en stor tår rann ner för min kind. Jag brukar inte veta vrf men nu kom de även en massa känslor svallande över mig. Men just nu ville ja inte veta de spelade ingen roll. Torka tåren å kör på de e ingen idé me annat. 
om drygt en vecka är de jul å ja känner ingen stämning lr längtan alls för de just nu bara ångest för hur den ska sluta, de ska vara en fin tid me fina minnen å man ska längta men allt runt om gör det annurlunda. En vecka kvar får se va som händer.

Nu ska ja ta på mig å gå till bussen i tid. ha en bra dag.
jobb 9.30 - 16.30 idag.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Va e de som händer?:$<3

2011-12-15 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0