18 Decemberg 2011

Hej !

Då var helgen över för denna gång å den har haft del av lite blandade känslor. Som sagt jag vann över chefen vilket känns grymt skönt men ja har kommit fram till ett nytt frågetecken om de så får ta de me henne när vi hörs.
Jag kommer i vilket fall att få pengar i januari å de känns skönt.

Annars blev det en fredag med jobb, fika på stan me L å sedan hem å få besök av D. = )  En lugn kväll me spel tills vi somnade haha så blev inget me film.  Men men.
Lördagen blev de mkt gjort va överallt å ingenstanns kändes det som, men fick mkt gjort. julklapparna är klara, var ute på middag för de snart är 5 år = )  och sedan somnade snabbt synd bara ja inte fick sovit så mkt den natten. De e aldrig roligt när man inte kan sova å verkligen är hur trött som helst å ska upp å jobba.
Så har gått å gäspat till max typ heladagen på jobbet å bara viljat gå å lägga mig. men tog mig igenom dagen å nu är jag hemma å fryser även om de är varmt inne. =/   fyy får nog ta mig ett varmt bad innan beck börjar. = D

Imon ska vi vara tre vikarier bara på små barn då de andra ska vara på möte å ja e så undrande över hur de kommer gå för dom haha de ska prata om hur de ska jobba för att jobba på samma sätt på båda avdelningarna å de jobbar verkligen inte samma nu så lär inte bli lätt. Men ja känner barnen i alla fall = )

Helgens bästa- en heldag med Daniel att bara göra saker tillsammans det var längesedan. :)
Helgens sämsta- alla smärtor jag får.  jag hatar läkare.



Snart är det jul om endast 6 dagar. klapparna ska slås in, håret fixas men hoppar nog på att klippa de, de hinns inte med, prova kläder å bara känna att de här kommer gå bra.



E-  grymt e de =D så de ska vara.
Jo ja vet men nu menade jag inte samhället men ändå, klart ja ska ta vara på den känslan ja känner nu ja kan vara kvar bara för folket bara för ja trivs så. Helt underbart e de. :)    de kommer bli bra ska bara komma på var ja ska börja å va ja ska söka. å när ja väl har flyttat slipper ja så mkt som man känner behövs göras som finns här hemma de blir sååååå skönt.   jag hoppas på att bo någon annan stanns nästa jul. men de kommer när de kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0