21 December 2011

Hej !

Nu är det onsdag å mitten av veckan. Jobbat till max idag å de kan man verkligen säga för blev själv på min avdelning kl.13 me 6 barn å ja jobba till 17.30. visst de e inte så många barn man klarar ju det, men händer det något så står man där å ja är ju inte ordinarie. Men de löste sig hände lite oväntade saker men håller man sig lugn så löser man de.
Men med huvudvärk som började vid 11 å inte har släppt än så ville man bara de skulle vara lugnt.  å ja vet att andra tyckte ja inte skulle göra som ja gjorde i slutet men ja kände att ja kan inte bråka med en unge som bara skriker utan gjorde som den ville å mitt huvud slapp gå sönder.

Efter jobbet lämnade jag in ett par skor på lagning som ja ska kunna ha i jul. De blir nog bra stannade kvar å pratade så missade bussen men går fler. 
Tillslut hemma å fått i mig mat de va ju inte någon mat ja ville äta idag i alla fall på jobbet.

Från att ja inte skulle ha fått jobba alls i jul ska ja nu jobba heltid, de hade ja inte riktigt väntat mig.  visst hade de varit skönt me korta dagar lr vara ledig då andra är lediga å komma iväg å få kollat på lite på mellandagsrean å bara vara men men.  Jag behöver pengarna efter dessa dåliga tider å för framtiden. jag fick ändrat några tider då ja bara skulle ha haft sena. visst blir jobbigt att komma upp så tidigt men slipper komma hem 6 varjedag typ.  å blir ju inget jobb på helgerna istället utan de får de andra ta.

Har fått julklapp från barn å chefen.   godis från barn å lyckta från chefen å större än den andra personalen.

:)


Dagens bästa- fixat håret.
Dagens värsta- heladagen i stort sett.  huvudvärk förstör mkt.

ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0