1 Januari 2011

nu är det nya året här och det känns riktigt skönt jag hoppas på att det ska bli ett bra år.  söka jobb,jobb, jobb något att läsa kanske till hösten om ja ändå visste vad. hitta mig själv igen, ta körkort, resa, å underbara middagar.  jag vill så mkt men de går inte. om ändå någon var på min nivå å ville de ja vill. men de e inte lätt att hitta tydligen.  men i år ska ja ge gärnet å inte sluta halvvägs. jag vill ha ett fast jobb så ja inom 1-2 år kan flytta. flyttar man ihop med någon blir det ju inte så dyrt. man "lyxar" ju inte till de så än utan när man skaffar något större för en framtid.
bara jag blir klar me körkortet ska ja lägga undan allt ja kan å inte köpa bara för att köpa.

hur mkt kläder har man inte som bara ligger?

hur många filmer har man inte som man ändå bara kollat på en gång?

hur många cd har man inte som man inte lyssnar på?

hur många böcker har man inte som man inte läser?

hur mkt har man inte som bara finns men inte används?

jo för mkt tyvärr...

så får ta och gå igenom de lådor ja har på vinden å så och skriva upp vad jag har å inte till flytt så man kan lösa de innan de e dax. alltid skönt att ha så mkt klart som möjligt.

för fick mig en kick när ja idag var hos min bror me familjen, å släkt för att han fyller 23 år idag, GRATTIS på han =D
ha ett eget som man kan bestämma över själv och ha som man vill.  nog för ja ofta e ensam hemma men de e inte samma grej.  här hemma har ja gett upp de e ingen idée när man inte får något tillbax för besväret å all tid man lägger ner.

men men nu ska ja börja på mitt rum skriver om jul å nyår å så senare = )

ha de gött pözzhajj

Kommentarer
Postat av: Fiia

Du anar inte vad jag saknar dig tjejen! <3

2011-01-02 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0