18 Januari 2011

En hel vecka har gått och jag kan ju bara säga att året har börjat på topp me vissa delar i alla fall. förra veckan jobbade jag alla dagar utom tisdag då ja hade annat å göra ändå. denna vecka jobba ja igår, idag kunde ja ha jobbat några timmar men blev ledig. skulle ha träffat alexandra men tyvärr har hon fått feber under natten = ( .  imon blir de jobb igen å ja e nästan säker på att de blir tors å fre med.  känns jätte bra. ännu bättre sen när pengarna kommer.
Till helgen blir det inget jobb skönt med en ledig helg de va ett tagsedan nu när de varit jul å nyår å sånt.
å i nästa vecka blir de jobb mån- lör. söndag tar jag nog ledigt.

Men där e vi inte än nu är det bara denna vecka och på fredag ska man träffa fia och sofia igen ska bli roligt = ) .

Så om man ska sammanfatta veckan som gått så har den gått fort, mkt jobb, mkt körning, lite sömn å ja har mått som ja mått men ja har tagit mig igenom den och nu är en ny här.

Nu tar vi nya tag å gör va vi kan av denna veckan så att den blir så bra den bara kan bli.  = D

LYCKA TILL Å JA KAN SÄGA ATT MIN HAR BÖRJAT BRA =D

ha de gött pözzhajj

Minnen å fina personer = ) <3

vi ses i sommar tjejer =D <3mmm glass sth va de ja ;)Tack för en trevlig kväll hjärtat me prata, skratt å gott å dricka :D göras om snart<3<3 de va tider de...en underbar kväll = ) julafton morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0