22 Januari 2011

nu är helgen här å den började ju toppen  = ) . en kväll med tjejerna med taco, massa snack å tv. ja va mer kan man begära = ) vi hade de väldigt trevligt i alla fall å snart får de bli av igen.  så de blir lite regelbundet. tack för igår tjejer <3

hade tänkt å köra vid denna tiden idag men har inte fått någon respons från mamma lagom segt. så får se va humöret säger idag om de blir något alls. får se när daniel vaknar me själv kan man ju inte sova länge vakna vid halv 8 idag. förstår inte hur man kan sova så länge när man går upp så tidigt varje dag.    jag är ju van vid att gå upp därför vaknar ja. aja.

men a fia de va ju intressant att du tänkt som jag.  för jag har tänkt om man ska bowla å äta, bara äta lr bara bowla å sen gå ut någonstans efter.    men mest funderar ja på om man ska bowla och äta lr om de blir för dyrt. men får kolla på de.

men nu ska ja dra mig å göra mig klar för å dra in till stan en snabbis.

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0