24 Januari 2011

ja nu e de ny vecka igen me jobb, födelsedagar, körande och firande. synd att ja inte hinner träna denna vecka men får se de så att ja har ju jobb just nu i alla fall å de e ju bra de. jobb mån - lör. idag gick bra va riktigt lugnt för många av barnen som skulle ha kommit kom inte så de hade inte behövt mig egentligen men de hade ju redan gett mig tid så :P  imon blir de en annan avdelning. men de va lite bra de för då fick ja andra tider. så slapp ja stressa så efter.

Veckan:

Måndag- jobb 9-16
Tisdag- jobb 7.30-14.30   köra
Onsdag- jobb 9-16 va ja vet.  köra
Torsdag- jobb 9-16 va ja vet.
Fredag-  jobb 9-16    fira mig och pappa med familjen.
Lördag- jobb 9-18   (fira sofia)
Sönag- Jag fyller år!

Dagens bästa- en rolig dag med barnen.
Dagens värsta-  den jobbiga huvudvärken som kommer varje eftermiddag nu för tiden = ( .

ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0