31 Januari 2011

ny vecka nya möjligheter.  = )       va ska vi få me idag da?  

1. Helgen
2. Veckan
3. Framtidstankar
4. Månaden

1. ja helgen har varit upp och ner blev inte som ja tänkt mig riktigt å de va synd. jag är inte nöjd med denna helg tyvärr, men klart de har varit bra saker med ändå.   Fredag blev de jobb å på kvällen kom bror å Daniel för att bror skulle fira mig. å så blev de handboll en riktigt bra match men synd att de förlorade.
lördag blev de jobb å de va ovanligt mkt för att vara helg så hade att göra. men tiden gick fort å de va skönt när ja inte riktigt kände mig på topp. de blev en jobbig kväll me blandade känslor kan man ju lugnt säga. å tyvärr finns dom me.  Men söndagen kom å även min födelsedag även om de kändes som en vanlig dag. men kom iväg lite i alla fall å bada å så innan de blev tårta å paket på kvällen. = )   då ja fick lite smått av varje som är bra att ha och biljetter till genrepet av melodifestivalen av Daniel.  = )  så helgen sluta bra i alla fall = )

2. i veckan blir de nog en del jobb igen. och fick tränat idag så behövligt :D . sen försöka få in att träffa lite folk. fira mig på fredag me massa folk = )  passa syrran lördag och börja på rummet tror ja. tar de lite som de kommer känner ja.

3. nu är siktet på att få in så mkt jobb som möjligt, spara så mkt de går, få körkort, så man kan lägga upp en plan på flytt.   jag behöver verkligen flytta för att kunna ha mitt liv å slippa detta som gör mig så depp. så de var verkligen skönt när man såg vilken lön man fick denna månad. å de känns ännu bättre att veta att de blir mer nästa = D .   men ska skriva nya ansökningar till jobb och försöka få ut de om ja blir ledig någon dag.   men bara man kunde lösa på något sätt att ja fick de andra rummet så skulle de vara jätte skönt. 

Men har ni några förslag lr tankar kring vad jag skulle passa att jobba med/som ?

4. denna månad fyller mamma år, pappa år, de e alla <3 dag tyvärr på en måndag men den e, jag ska söka jobb få körkort hoppas ja å komma närmare våren =D haha
de blir nog en bra månad ska försöka få in de mesta me kompisar å jobb å så.

ha de gött nu orkar ja inte skriva mer idag.
pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0