fan vilken dag...

inatt sov jag inget bra alls. lampan var väl tänd till en så där 12 i natt å inte somna ja direkt heller. tog väl över en halvtimme. sen vaknar man under natten å på morgonen vaknade jag innan klockan som skulle ringa 04:50. var tidig idag så skulle bli hämtad halv 6. det blev en lugn dag me lite barn men ändå gick tiden inte allt för långsamt.

när barnen sov å ja hade nedast en vaken var vi ute. jag och tre fröknar till satt i sandlådan och pratade. asså vi e så sjukt mkt personal va på lite barn. typ 10 personal på 16 barn.  de sluta med att vi byggde sandslott alla 4 å de kom bara fler å fler barn som skulle vara med. ja tillslut blev det ett stort sandslott kvar med fina gångar.  mkt skratt fick vi å de var nog lätt dagens höjdpunkt. XD haha

men sedan börja de. när ja ska hem får jag veta att den ja skulle åka med hem har åkt tidigare lagom roligt då man åkte med henne till jobbet å då har sin bil hemma.  jag hade inte tänkt ta med mig någon väska på morgonen då jag inte skulle mer än jobba å åka hem igen va ska man med plånboken till då. men tur va väl de att ja fick me den ändå.  annars hade jag inte kommit hem.  
men när jag kommer hem märker jag till min förtvivlan att jag inte har fått med mig mina nycklar från jobbet så då blev ja ännu argare. va gör man??? fick gå till bussen å åka tillbaks igen.   
fan hemma kvart i 4 istället för kvart över 2.  å busschaffören borde ju ha undrat va ja höll på med han kolla konstigt på mig när jag gick på tredjegången.  hade samma alla vägarna. de e sånt som bara inte händer men tydligen idag.

så har inte alls fått gjort det jag hade viljat idag men va fan gör man.

imon får jag börja 11 istället för 9 då vi har så otroligt lite barn. den jag skulle jobba för att vara med denna vecka blev ledig ons tors så ja har inte mkt att göra.  segt.

men vi har de rätt trevligt på jobbet ändå. förra veckan var ja und å inte de andra okej en men hon märkte man knappt att hon var där.  å denna vecka är vi tre unga å en äldre på min avdelning. något roligare. å tre mellangårdare på stora barn :)

okej nu ska ja fortsätta mitt sorterande här bland skor ;P haha

å åka till tippen imon mem nu 6 påsar skräp / återvinning = D gött.  blir nog mer under kvällen.

ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0