hej hej

ja var tar tiden vägen. :/ 

ska vi se va som hänt sen sist då.

på onsdagen var vi på liseberg som ett avslut på denna tiden som vi jobbat ihop. vi från avdelningen. vi började med att försöka hitta ett bra ställe att äta på å där vi ville va å hade hittat mat vi ville ha där kunde man bara äta inne å vi ville ju äta ute när det var sådant fint väder. vi gick vidare å vi hade kommit igenom hela liseberg innan vi hamna på pizza buffé :p haha men vi fick både mat å drick ;)   jag fick en present me ljuslycktor från de andra. ja vi hade en trevlig stund tsm. sedan gick vi vidare å då blev det 5 kamp med mkt skratt jag vann inte men roligt hade vi. jag å lotta körde på at vara lika på många av grejerna å vi slutade på delad plats. ;) 
sedan skulle vi vinna lite godis men nää vara lotta som vann daim bara när hon tog en siffra bara för jag ändå skulle spela å hon vinner. 
men ja de blev en lyckad kväll med många skratt å glada minner, å samtal som inte kommit upp andra gånger man får ett annat samtal när de e den åldersskillnaden som de e men ändå på ett bra sätt. :)

det får göras om någon gång = D

natten till tors blev det inte mkt sömn somnade vid 12 å klockan ringde 4 fyy. 
jobbade å sedan bar det av ut till brännö med tjejerna från bf för att grilla, dansa loss på bryggan å "sova" i tält. en mysig kväll blev det.  lite sömn fan va obekvämt det var.
sen åkte fia och jenny hem så de var jag å sofia kvar å vi kolla film, tog en sväng till stan å mer film :P en trevlig lugn dag då vi höll oss vakna med hjälp av godis haha :P XD
daniel var med på vägen ut och fick prova på att tälta.  haha

lördagen skulle ha blivit toppen men va fan hände skulle bli 12 blev 4 ofta ja ska tro på att så många blir sjuka på samma gång nä de gör jag inte.  men vi som var med jag, sofia, sara och daniel hade det mys vid havet med sol å bad å sedan en massa grillande. = D  tack för det <3

på kvällen bar det av hem för att hyra å se på film å ta de lugnt sova ut.

söndagen bara försvann till jag vet inte vad men skönt var det. bara vara hemma å sen träffa sofia å carro sen daniel på kallas.

men denna vecka blir det jobb mån - lör. å idag på morgonen kom bror på besök till på fredag. så imon ska alla syskonen gå på häckner på liseberg = ) när hände de senast ? oj läääääängesedan = O

men de blir skönt när v.31 kommer så man får ledigt, man känner hur sommaren försvinner ifån en när man bara jobbar å inte hinner med så mkt.  men jag kan säga att det känndes riktigt bra på jobbet idag trotts att det var på ett annat ställe men de va mkt folk som man träffat innan.  tyvärr fick jag min huvudvärk som jag alltid får förstadagen men den försvann när jag kom till affären å fortsatte jobba där.

men ja imon skulle ja ha börjat 6 men fick veta idag att det inte behövs så får börja 7 istället skönt det = )

men nu ska ja göra färdigt för morgondagen ha de gött alla pözzhajj = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0