söndag kväll...

nu är denna långhelg över. har fått gjort en hel del.på torsdag efter en lång jobbdag så kom jag hem å sen kom daniel med. fredag bar det av till halmstad för att kolla på skolan å man kan ju säga att den var stor. men det var roligt att se den, sedan bar det av vidare till ullared där man hittade lite i alla fall. lite svårt med en stressad kille som bara vill därifrån men men. vi fick oss en trevlig resa. dagen avslutades med pizza å film :D haha   en lyckad dag trotts allt :D .

lördag åkte jag ut för att gå på målarkurs lör sön med mamma. fått målat en del men ja kände inte riktigt att jag passade in bland de andra. haha men de va roligt att ha gjort det.  på lördagkväll blev det världshuset med familjen å ida med mat å musik. så blev en sen kväll men trevligt.

idag träffade jag carro å sofia en stund efter kursen i stan.

men nu är jag hemma igen i det stor huset. rätt skönt ändå men håller tummarna för att jag orkar med hela veckan bara. kommer jobba dubbelt måndag, tisdag va ja vet. men efter lördag har jag semester så känns skönt = )  hoppas man kommer iväg då. ja vill verkligen komma bort från allt ett tag. behöver det.

men nu ska ja dra mig å göra mig klar. ha de gött. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0