Tisdag...

en vecka har gått med jobb, jobb å jobb. ja de känns som ja inte mkt annat gör men de känns ändå bra jag trivs på jobbet är bara lite orolig över tiden på den andra förskolan. men det kommer säker gå bra men tyvärr har jag fått huvudvärk alla andra gånger jag varit på nya ställen. =/

var en liten sväng på brännö med å så har jenny å sara fyllt år grattis på dom = D

nu har ja två jobbdagar kvar denna vecka. sedan långhelg skönt det. och den kommer jag tillbringa på brännö.
torsdag efter jobbet åker jag, sofia, fia och jenny ut. då det blir till att grilla å gå ner till bryggan.
fredag åker jenny och fia hem. jag och sofia ska stanna å ha de mys å på kvällen kommer daniel.
lördag kommer det ut mer folk så ska vi umgås hela gänget å bara ha de bra = )  vi hoppas på bra väder.  ;)
söndag bär det av hem igen.

sedan jobbar jag måndag-lördag ledig söndag.
jobbar mån-tors halmstad fre kurs lör-sön
jobb mån - lör

men nu ska ja ta å äta lite till vid tv.n = D ha de gött pözzhaj

imon blir det liseberg med kollegorna = )

Kommentarer
Postat av: big D

va skoj hoppas ni får de jätte kul imon:-)

2011-07-05 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0