Då så...

Helgen: Fredag- Jobbet var lugnt på bara men jag tycker det är otroligt dåligt att man inte kan få en lista över vilka barn som ska komma underdagen och personal. Är det för mkt begärt??? så där var jag 6 på morgonen å visste ingenting alls om hur dagen skulle bli lagom skoj. Dagen gick bra å jag fick komma hem tidigare än tänkt vilket inte gjorde mig något. = ) kom hem å städat mitt rum snabbt innan jag åkte in till stan å träffade Daniel = ) så gick vi runt en sväng innan vi gick och åt god mat = D <3 Lördag- Dagen tillbringades i slottskogen med massa underbart folk. = D mkt skratt å glada miner. Vi grillade, lekte, spela, tjöta och bara hade de allmänt trevligt. trevligt att träffa folk som man inte träffat på länge och lite nytt folk. jag blev nöjd med dagen. = D <3 Tack alla som var med <3 Söndag- Det blev en rätt lugn dag i värmen. En sväng om stan(lång promenad), sedan hem å laga mat sedan kom sofia förbi så gick vi en promenad å köpte glss.sen spela spel mys på de = ) <3 Måndag- Liseberg med tezzan,rich och pälsk. Gjorde 5 kamp, spelade och avslutade kvällen med buggkurs. = ) Riktigt roligt hade vi = ) <3 Tack för en toppen dag <3 Tisdag- Idag var jag på jobbet en stund och tjöta med folket å fick lite nya jobbtider för de kommande veckorna skönt att veta lite så man kan planera. och sedan träffat carro å alice m.m. mys på de = ) <3 Nu ska ja göra mig klar för sängen ha de gött å sov gott pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0