godnatt

jag har sovit så otroligt dåligt i flera nätter nu så just nu är det som att jag går i somnen. skulle kunna somna ståendes nästan. de känns så i alla fall. 

asså nog för jag inte har kunnat sova ändå men att börja 7 sen 6 två dagar i rad de gör de inte lättare. visst kommit hem i hyfsad tid men ändå. igår var ja hemma efter 9 å då skulle jag å pappa prata mer om de som hänt å han sov även i stan istället för att åka ut till de andra.

ja igår träffa jag sofia, fia och jenny så gick vi och åt sedan på bioklubbkväll. en trevlig stund å en del att ta igen eftersom att det var flera månadersen sist. filmen var lite svår att förstå till en början å ja blev lite besviken när de kom kända skådisar å visa upp sig lite bara. jag gillar inte filmer där de ska få in så många stora skådisar som möjligt. men den blev bättre å ja det är en film som jag inte kan säga är dålig utan bra men kanske inte så att ja kommer se den igen. men visst hade den många fina budskap å var den söt men hemsk film. men man fick sig några sköna skratt med. = ) haha

men nu ska ja ta å göra lite mat å sen blir de till att vila mina ben in för många fler jobbdagar, vila blir de om en vecka.

ha de gött pözzhajj

Kommentarer
Postat av: D

Slå på telefonen kanske?

2011-06-17 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0