måndag

jobbat, träffat carro å gjort mat. tvättar, tvättar för fullt. ja man får ju passa på när de inte är massa annan tvätt.
händer inte så mkt här i livet just nu utan jobbar å gör de vardagliga bara typ.

kommer jobba extra denna och nästa vecka va har man för val om man vill flytta å inte vet hur hösten ser ut.

väntar på besked om ja har kommit in på det jag har sökt för hösten. det ska komma mellan den 10-15 juli.  men den 22 blir det öppethus i halmstad jag vet ju inte än om jag har kommit in men måste be om ledigt. så får bara hoppas på de bästa.

å va jobbigt det är att försöka få ihop allt man vill ha gjort i sommar. juni är snart slut å inte ens badat har man gjort = /

vill ha gjort i sommar.

¤ resa
¤ grillkväll
¤ tjejhelg på brännö
¤ folk med övernattning på brännö med mys på kvällen.
¤ korta resor, t.ex. hyppen, havet, halmstad, varberg m.m.
¤ picknick ute i de gröna
¤ slottskogen
¤ en drink ute i de fina vädret.
¤ promenader
¤ mkt glass = D
¤ cykelturer

ja mkt trotts att ja kommer jobba mkt hur ska ja hinna med :P 

det ska gå.

men nu ska ja göra mig klar för sängen ha de gött pözzhajj

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0