Onsdag

Heeej
ja nu är onsdagen här å dagarna går i ett känns det som å de går upp å ner om ja har tid å skriva lr lust. inte haft lust de senaste dagarna. men nu är jag här.  = )

ja i lördags var det dop å de gick ju bra. söta Alice, god mat å trevligt sällskap. klockan blev mkt så det blev ingen bio men då spara man in de pengarna gött de :P haha

söndagen tillbringade jag ute på brännö med familjen vid havet. frågespel, prat å mat. en trevlig dag var det. = )

annars har jag jobbat i måndags och idag. tisdag var jag liggandes för min rygg gör så fruktansvärt ont så ja vet inte vad jag ska ta mig till. tog sista nålarna i går. så då är man på ruta 1 igen vad man ska ta sig till för de plågar hela mig nu stör de även min sömn jag orkar inte. trots det ska ja nu jobba fram till midsommar. om ja nu klarar det spelar ju ingen roll om ja står ligger lr sitter är ju ändå sådan smärta så.

men nu ska ja dra å duscha å sedan lägga mig i sängs. försöka sova lite. upp 5 imon å hemma sent.

ha de gött pözzhajj å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0