Tisdagkväll...

nu är jag tillbaks igen fortfarande otroligt trött eftersom att jag aldrig får en natt då jag får sova riktigt. men det blir väl på lördag.
telefonen är på igen å visst det har sina följder, allt blir inte positivt av att man vill komma bort ett tag. Fy va trist att det ska vara så.  jag vill inte vara någon mellanhand. jag kan inte rå för vad andra gör å ännu mindre när jag inte är närvarnade lr har pratat med personerna. men va ska man göra.
nu har ja pratat med folk som var inblandadade i att jag mår som ja gör så att det nu är bättre.
b.l.a.  chefen om jobb i sommar så tog bort en vecka så jag får lite semester.
så kollas det efter resa att åka iväg på när man är ledig. = )

ja visst livet går vidare.    jag jobbar på i några veckor till. träffat carro idag.

men nu blir de tv ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0