Torsdag

igår ville den tydligen inte heller lägga upp det jag skrev. Men jag var och jobbade en stund trevligt trevligt prata med folket igen. sedan var jag förbi banken som försökte hjälpa mig ett bra tag men de sluta med att jag får gå till en annan bank och ringa ett samtal istället. så får ta mig till banken idag. Tog en sväng om stan med hittade inte riktigt allt ja hade tänkt men lite annat. = D en hatt, 2 kjolar, shorts, skärp, kräm å sen fick ja lite presenter med = ) Idag har jag städat ut lite i köket å tvättat all tvätt som låg i korgen. får ju passa på när ingen e hemma å man är ledig. Slängt 4 påsar fan va skönt när de försvinner =D haha Fick ett samtal förut om att min tv är lagad nu så jag kan komma och hämta ut den = ) hoppas den funkar nu då. så får väl ta mig dit och hämta den med. Men nu blir det till att äta något , gå till banken, åka till sjukgymnasten och få nålar och hoppas på att jag inte får så ont efter som sist. Fick föresten lite jobbtider för framtiden i veckan. Kommer att jobba: Imorgon: 7.30-15.30 Nästa vecka: ond- 7-14 tor- 6-13.30 fre- (7-13) (Lör - Sön 9-17) V.25 M-T Ledig fre. V.26 M-F V.27 M-T ledig fre. Jobb i affären V.28,30. Mer tider å så kommer närmare kommer bli ändringar och mer jobb men på ett ungefär. Ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0