torsdag

Idag var det jobb i affären å dagen började ju lagom bra när jag fått med mig 2 av 3 nycklar. Som tur var så fick jag tag på den andra tjejen och hon kunde komma ner med sin men ja blev lite rädd där ett tag att jag skulle behöva åka hem. Var en lugn dag. Efter jobbet åkte jag upp till sofia så åt vi mat, tjöta och spelade ute i det fina vädret. :-) mys. Nu ligger jag hemma i sängen för att sova upp tidigt imon. Gårdagen blev en runda i stan i solen me glapp och sofia. Sedan besökte jag sjukgymnasten och fick fler nålar ryggen blev lite konstig efter men det gick över. Avslutade kvällen med sofia på liseberg vilket ös de va :-D å vi fick oss några sköna skratt? Men aj mina ben på kvällen. :-/ Men nu ska ja ta å sova ha de gött pözzhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0