9 Mars 2011

jag har haft rätt fullt upp de senaste me jobb, rummet å fixande.
jobbade ons å tors i förra veckan å denna vecka blir de jobb hela veckan men än har ja energi kvar som tur e. att gå på högvarv å veta att ja har saker å göra håller mig uppe.
i fredags passade ja på att gå till banken och en förskola för å fixa me lite grejer, sedan städade jag mitt rum innan carro kom å hämtade mig så åkte vi och handlade in för kvällen då de blev tacos å film me killarna å alice.
lördag blev de en sväng till ikea för å kolla lite till rummet å på söndag grejade jag vidare i det. nu har jag börjat måla å blir till att måla mer imon.
till helgen skulle ja ha jobbat men nu får ja se lite vad som händer om de blir mer jobb än vanligt lr om pappa får ta de för e så jobbigt me de just nu.  politiker å denna kommun asså fyy fan.
får se om ja får jobb till nästa vecka me.

men allt tar sin tid. nu borde ja gå till läkaren snart vill inte leva på så mkt tabletter de e bara jobbigt å ja mår illa nästan hela tiden mer lr mindre utan att veta vrf.

men vi får se va som händer blir mer en annan dag.
planerar inte in så mkt nu för tiden för lever i en bubbla som gör att man inte vet hur nästa dag kommer att se ut lr hur ja mår. tiden räker inte till hur gärna ja än vill å önskar ja hade den tiden å orken men får se längre fram i vår men ja har inte glömt er ni finns i mina tankar <3 <3 <3

ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0