Tisdag

nu ska golvet tvättas sedan kan grejerna börja flyttas in. så de närmar sig. = D
det kommer bli en stor förändring men ja tror ändå att det blir bra. = )

jobbat tidigt idag och det blir jobb resten av veckan med om jag håller mig frisk. det är den ständiga frågan kroppen mår inte bra men det brytter aldrig riktigt ut. vilket faktiskt hade varit skönt om det gjorde nu snart.
mått illa i över två veckor nu så bara väntar på mgsjukan, och näsan å halsen börjar komma nu å tror ja hade feber förut de kändes så i alla fall på jobet men får lägga mig tidigt idag så ja får vilat mig.
slutar sent hela veckan å på lördag blir det 50 årsuppvaktning sedan träffa några av tjejerna från BF. var ett tagsedan man sågs.

nää nu orkar ja inte skriva mer ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0