gammalt + nytt

 Så här såg texten ut på bd den 22 mars men ja kom inte längre efter det så får fortsätta där ja sluta tänkte ja lite efter men ändå. 

4 år och 3 månader har nu rusat förbi, att tiden kan gå så fort.  Man undrar var tiden tar vägen men allt går upp och ner även kärleken, men den håller en ändå uppe dag som natt å man kan lägga ner så otroligt mkt tid på den både när det är bra och mindra bra. kärlek är värt att kämpa för vad andra än säger å tycker så är det de inget är lätt och det gäller mkt här i livet. Man måste kämpa för att nå sina mål, man måste kämpa för att hålla fast vid det man vill ha. vad andra än säger och tycker så behöver inte det vara vad du tycker lr överhuvudtaget sant. Avundsjuka, Struntprat och tron om att veta det rätta tror jag finna hos många. Men hur många av dom som säger saker och snackar har egentligen varit med om det själva och verkligen vet vad dom pratar om och känslan??! inte många! De vill ge goda råd, som ibland kan göra mer förstörelse än hjälpa.

Ta dig tid att känna efter vad du verkligen vill med livet, kärleken och dig själv...

Jag har fått mina insikter idag på olika plan som ja ska ta å ta tag i, nu tror jag att jag börjar komma på rätt spår. Mer om de kommer i bloggen.

http://loveanglarna.blogg.se/

Älskar dig Daniel.S du finns i mina tankar... <3<3<3

Ja så stod det då och nu nästan en vecka senare har ja stärkts så på jobbet av dom ja jobbar med, chefen och jobb intervju. nog för att man jobbat med dom länge nu men man får det bekräftat när man får höra det av så många olika.  så i veckan får jag veta om jag får det och då börjar jag på måndag så är bara att hålla tummarna de kändes bra i alla fall mer kan ja inte göra än hoppas på att de väljer mig.
vi har även flyttat ut det andra jobbet affären till en barak nu och jag jobbade där i söndags och det gick okej även om allt hände när ja var där haha :P
spelmaskinen la av så de fick komma en el nisse och fixa de, sen försvann all ström för alla grejer rivningsnissar som inte har koll på var elen sitter.  sedan avslutades dagen med låset som ja jobat me heladagen för att kunna stänga men sen kommer mamma för att hjälpa mig då slutar det med att nyckeln går av i låset.  kan man ha mer otur ja hade även missat att ändra klockan så kom sent var inte min dag de där. 

men sen ska ja söka jobb för i sommar som går ut på torsdag, och så ska ja kolla lite på de men funderar på att läsa om olika funktionshinder för att jobba med människor som behöver hjälp inom olika områden. ja tor det kan vara omväxlande och rätt intressant man kan ju inte mer än testa.  för jag är nog inte redo för en utbildning på 3,5 år nu till något ja kanske ändå inte vill jobba med.  nog för de finna många fina stunder med barnen.

men aja ska gå å duscha nu å göra mig klar upp tidigt imon börjar 6 igen. så e man så trött att man inte orkar göra något efter jobbet ändå. menmen emelie kommer ju imon :P haha

natti natti pözzhajj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0