2 Maj 2011

jag har verkligen kommit av mig med att skriva. men livet rullar på jag jobbar måndag - fredag och kommer troligt vis att fortsätta med att göra det till slutet av sommaren. tar nog ledigt någraveckor men får se va som händer.
varannan helg blir det jobb i affären helt olika jobb kan man ju verkligen säga, men det är skönt på sitt sätt med.
Men jag är lite trött på mina tider men man vänjer sig.
annars blir de fika på stan, brännö me familjen, träffa daniel eller vänner. synd bara att de inte blir så mkt tid för vänner som man hade viljat. men men. har kommit av mig me annat me så har helt enkelt insett att de kommer en tid då man får ta tag i de man inte fått gjort.
min mage har mått mkt bättre så att få in dessa rutiner är nog rätt bra ändå. jag har fått annat men jag ska inte klaga det kommer en tid då ja kan ta tag i det med.

har sökt lite kurser å program in för hösten så får ja se va det blir, ska även söka tjänster på jobbet så kanske man kan hitta någon bra lägenhet om ett år lr så att flytta till = )   ja längtar...

nu ska ja se klart på tv innan de e dax för sängen.  

ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0