4 Maj 2011

onsdagen är här och jag har avklarat min senaste dag på jobbet. men den är faktiskt rätt skön ändå för är så lugnt den sista tiden att man hinner gå ner i varv innan man ska hem inte som annars när man går mitt i allt.
letandet efter cykel fortsätter och lite nya kläder är beställda har ju rensat bort så mkt de senaste så behöver lite.
nu är det bara två långa dagar kvar imon 8.30-16 och fre 8.30-16.30 då ja kanske ska jobba lite extra me så ja kanske slutar 7.  sedan en ledig dag då ja ska se till å fixa pass å klippa mig kan behövas. men vet inte hur mkt än ja ska lägga ner på de lr om ja bara ska ta de slitna.

sedan drar jobb veckan igång igen som för mig börjar redan på söndag.

sommaren närmar sig och den har redan varit här lite smått tills det kom snö å regn igen =/  va e detta för väder egentligen =/  men blir nog en utlands resa i år och ett tag på brännö så ska nog få lite sol. =)

annars händer inte så mkt i mitt liv just nu den mesta tiden går till att få det att gå runt me jobb, mat å tvätt.

hade ett bank samtal igår och de kan verkligen få en att känna sig dum, ja fatta ju typ hälften av vad hon snacka om, om ens de haha.   så de lättaste var att säga ha de som de e ändra inget haha :p  de blir säker bra.
nu när man blivit så gammal som ja ska man ju börja tänka på var man ska lägga pensions pengarna me å hur man vill spara de. det är inte ja direkt insatt i. =/

men aja nu ska ja dra mig ha de gött pözzhaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0