7 Maj 2011

igår var en rätt jobbig dag med många olika känslor, skratt,irretstion, ilska och tårar. jag trodde inte de skulle kännas så jobbigt men mitt pshyke e inte som det borde vara än. det kommer ta tid att få bort många bitar som ja själv tycker är mkt jobbiga men tyvärr är det som det är.   jag kan inte bara gå och bli arg på mig själv för det utan bara hoppas på att det vänder.  de har sin skäl å allt som varit går inte att trolla bort.  men idag mår jag bättre lite känslomässigt ur balans me vad som är rätt å fel men de ger sig nog i längden.

Du vet inte vilken väg som är den rätta, men du kan chansa och blir de fel kommer de fler vägval längre fram.

annars blev inte dagen som tänkt alls idag fan säger ja till de va inte va ja behövde just nu men fick i alla fall klippt mig så att det var gjort. riktigt skönt = )   och träffat carro på en långpromenad å pratat av oss om allt från de senaste. skönt de me.

imon blir de jobb å en vecka fram min sista sen får ja se va som händer.

men mer än jobb i veckan så ska ja försöka få gjort pass, kolla på cykel (kanske köpa), rösta.  ja vem vet vad som händer mer.

men nu ska ja dra mig till sängen för känner hur näsan rinner å ögonen kliar, måste vara någon allergi som börjat.  ha de gött pözzhajj   natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0