denna smärta...

Nu är jag verkligen trött på att behöva må så här och ha så ont ständigt. Det spelar ingen roll om jag står, sitter lr ligger ner : ( . Igår var jag hos läkaren igen och fick ta ett prov, bokat tid till sjukgymnast för att se hur man kan gå vidare, tabletter för värk och veta att de nog är något med höftbenet och svanskottan. Men sedan måste jag nog ta de lugnt med och se över folk i omgivningen. På kvällen träffa jag sofia och såg på film å tjöta trevligt som alltid. : ) idag blir det carro och ev gårdsfest på jobbet. Så det blir nog en bra dag : ) snart är helgen här men de kommer inte bli någon skillnad så från veckan för ska jobba lite då me. Men nu ska ja ta mig upp ur sängen ha de gött Pözzhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0