Ett till besök på akuten var det...

jag började jag dagen på jobbet men snart så fick jag känningar i bröstet det var ett sådant tryck å de strålade ut från axeln ut i armen. riktigt läskigt å självklart går tankarna direkt till det som hände mamma. hon hade också tryck å att det strålade ut i armen. det visade sig vara en hjärtinfarkt. jag är ung men man kan aldrig vara på den säkra sidan. jag hörde av mig till pappa som just idag skulle jobba eftermiddag istället som tur var. det slutade med att jag blev hämtad från jobbet så åkte vi till akuten för att kolla upp saken. fick ta mer prover å ett nytt EKG innan de var tid för väntan. men när läkaren kom hade proverna inget visat å de kunde inte veta vad det var. fanns lite teorier men ingen som riktigt passade in. det är riktigt jobbigt att inte veta vad det är. så förutom det har jag ont i ryggen, halva huvudet, nacken å käningar i höften. Jag är frisk a jo verkligen jag har ont i nästan hela kroppen. = / men på onsdag blir de till att gå till läkaren för att kolla ryggen å försöka komma framåt med det. för kan inte gå med denna ständiga värken. men så onsdag blir jag ledig. annars är det som det är får mer jobb tider imon så de blir skönt veta mer om framtiden. å så får man ta å få till en grillkväll lr dag tillsammans me massa folk så man bara har roligt å får tankarna på annat håll. ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0