hemma

ja nu är jag hemma och har vilat mest hela dagen de blev inget liseberg för min del idag tyvärr. värken är jobbig men kan i alla fall röra mig något normalare nu. det är otroligt jobbigt att inte veta vad det var som hände lr utläste det. hjärtklappning, svårt att andas, frossa, suddig syn, bränna i ansiktet och värk i ryggen. att allt skulle komma på samma gång. näseblod fick jag under dan me så de va verkligen allt =/ . fick en blomma från kollegorna i fredags så snällt av dom så rörd blev jag, va inte alls beredd på det. = ) men får bara hoppas på mer jobb nu. har jobb min,tis å fre. sen helgen. för nu går det ju soppas bra. barnen kommer till mig när de kommer vikarier å även odinarier ibland. de känns bra. = ) efter en jobbig dag ska ja försöka sova lite så ja har mer ork imon. natti natti pözzahjj livet måste gå vidare...

Kommentarer
Postat av: fiia

du fattar inte vad jag saknar dig!!

2011-05-16 @ 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0