Onsdag var de nu ja...

Heej = ) Idag är det onsdag som sagt och veckan har kommit halvvägs. De känns som en lugn vecka detta och det är skönt. jobbar 4 dagar denna vecka. tog ledigt i går och jobbar kort dag imon. annars blir det 2 studenter, grillkväll , kalas, ev liseberg och lite lugn och ro. Läkaren har inte hört av sig idag så får hoppas hon gör det imon för vill ha besked nu. å mitt hår vill inte ta färgen fan va irreterande de e, å nu när de skulle vara så skönt att de va fixat till studenterna men nää da då vil de inte fästa. men får vänta ett tag å störra mig på de å be någon lägga där de inte fäst sedan å hoppas på att de blir bättre. tänk att det snart har gått ett år sedan man tog studenten, tiden går så otroligt fort. tänk den dagen att man orkade hålla igång så mkt å ändå inte fått mkt till sömn natten innan. visst var det en dag som gav minnen men lite besvikelse blev det ju med men jag minns dagen med glädje. frukosten med stora delar av klassen som var samlade, lunchen, stunden i klassrummet då vi skulle skriva i varandras mössor, väntan in för att få springa ut och bara skrika av lycka, resan genom ale på de stora flaket, kvällen. ja de va som att sista dagen hittade klassen varandra när resan var slut. lite tråkigt att det blev så grupperat i våran klass från starten men det är inget man kan göra något åt nu i efterhand. några möter man ibland och pratar med andra vet man inte alls vad dom gör, får se om den gammla klassen ses någon gång igen... nu har man arbetskamrater istället för skolkamrater å ja kan säga att jag trivs. Det blir ett helt annat snack å man växer i sig själv av att jobba med folk som inte bara är i ens egen ålder uten även äldre. Jag är glad över att jag fick min praktik här å sedan har kunnat jobba på samma ställe istället för att bara läsavidare direkt. nu ska ja gå å läsa lite skvaller ha de gött =P pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0