söndag...

dagarna har gått i ett de senaste... ojoj torsdag jobb i några timmar sedan gick jag till gymnasiet där det var student, var några man kände. sedan åkte vi hem till rebecca å åt mat å hade det trevligt. (jag åkte med daniels familj) efter att ha varit där ett tag bar de av till jobbet igen för min del. var grillkväll, mkt trevligt var det med mkt skratt jag är glad att jag åkte dit. = D jag behövde det. jag har kommit in i gänget nu. :) fredagen kom å det var en lång arbetsdag som väntade, efter att ha tagit sig igenom den kom pappa och hämta mig så bytte jag kläder hemma innan det bar av till en ny student. denna gång min kusin. otroligt mkt folk var det där så det blev en aning jobbigt men fick pratat lite med kusinerna som man inte träffar så ofta. lördagen kom å det blev liseberg med syrran å daniel. åkte lite av varje hade inte sån tur med vädret men jag tror hon var var nöjd ändå. på vägen hem pajade bilen på 45:an lagom roligt så pappa fick bärga oss hem, någon gång ska man vara med om det med. =P väl hemma var det bara till att snabbt byta kläder och ta bussen istället. inte riktigt som tänkt men vi kom i bra tid ändå. skulle på uppvaktning av daniels morbror tror jag det blir =P haha har inte så stor koll på vem som kallas vad ;). men det var trevligt i alla fall å även där ångrade jag mig faktiskt inte till att jag åkte med. blev bara väldigt trött på kvällen å fick huvudvärk men det är sånt som händer. söndagen fick en lugnstar med sovmorgon å för en gångs skull kunde ja sova längre nog för ja la mig sent men de brukar inte spela någon roll. sedan mötte jag upp min bror så handla vi å åkte hem och gjorde 3 rätters till mamma å familjen lagom till att de kom hem från brännö. och det blev riktigt bra faktiskt. = ) nu är denna helgen över å att de ska gå så otroligt fort. nu dröjer det till nästa lediga helg. har ju bara det varannan helg och då är det så mkt man vill hinna med. =/ men imon har jag inget jobb vad jag vet utan ska få gjort lite ärenden. gå till banken å snacka med dom, arbetsförmedlingen å kolla upp lite saker, träffa carro å alice och sjukgymnast. så det finns att göra ändå. veckan är ju full ändå utan tisdag =/ ha de gött nu ska dra mig till sängen godnatt pözzhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0