Tisdag och inte mkt klokare än...

helgen är över och den nya veckan har börjat, läget är stabilt. Träffade Sofia i fredags efter jobbet och gick en lång promenad i stan, sedan träffa vi på daniel mfl som skulle gå på bio. på lördag var jag med carro å alice hela dagen. vi gick till bohus och fikade, handlade å sen gick vi tbx igen. så de blev en lång promenad där med. på kvällen kom daniel och åt middag med mig. = ) söndag måndag jobbade jag och nu har vi kommit till tisdag. sjukgymnasten trodde det var något i ryggraden me nerver och leder ville få gjort en skiktröntgen så läkaren skulle kolla med sjukgymnasten hur vi skulle göra. försöker få ordning på mitt hår men de fäste inte riktigt så bra överallt så får ta en till.de blir nog bra. men ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0