tisdag

skrev igår men det har tydligen inte kommit upp och min text vill inte lägga sig så som ja skriver den. inte för ja gillar folk som är anonyma men som svar så delar ja faktiskt in texten när ja skriver den men sedan när den laddas upp kommer de tydligen inte med. men får försöka med ännu mera mellanrum och se om det hjälper. igår blev inte dagen som tänkt skulle få gjort massor men inte blev de så inte. nej nej blev inringd till jobb så fick ställa in annat. gick förbi carro en sväng i väntan på bussen å den glada alice som "pratade" på för fullt. :) idag har jag jobbat igen till sent å imon blev jag ledig för det passade inte med tiderna. men ska träffa sofia å planera lördagen å så ska ja till sjukgymnasten. resten av veckan blir det jobb tors, fre. bio fre. träffa folk lördag. blev ledig söndag så då får jag se vad som händer få lite gjort kanske. å träffa tezzan å rich på måndag.veckan är bokad. ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0