Dagen efter...

a vet de går åt skogen me att skriva men de gör de ju me allt annat me så kan vara det. men nu är jag här å får väl skriva några rader om mitt liv.  än så länge har de gått bra me jobb inte varit utan allt för länge å när jag väl e de har jag annat å göra. man lever ju bara en gång så. men får väl ta mig i kragen å söka mer jobb på riktigt nu när skolan är som den e å hoppas jag får något. va vet jag. jag vet ju inte vad jag vill hålla på med så får väl testa lite olika jobb bara å se hur de känns.
imon börjar en ny vecka å vad som händer mån - fre de vet jag faktiskt inte de e bara till å vänta å se. helgen ska först lisa ha gäster,sen ska vi fira lisa, sen ska mamma ha gäster.  å ja lr nää. men de finns sådana helger med får se om ja får jobba denna helg helt hade faktiskt varit skönt behöver alla pengar ja kan få nu.  fan va ja får panick å bara vill flytta börja om å slippa all skit jag är så otroligt trött på det. tänk att det inte kan gå en vecka utan att man varit ledsen minst en gång, det är fan jobbigt.   men tjötet går efter mig de bara e så.
men skönt me så sköna arbetskamrater som man kan prata med å som stöttar en. det känns otroligt skönt.
igår va man ute me lite folk å de va en otroligt händelserik kväll me skratt, tårar, ilska å kärlek. ja nu i efterhand hade nog kunnat suppa bort den så ja glömt den men de e ju inte min grej tyvärr.

men ska:
söka jobb...
söka kurs...
lägenheter...
rensa ut all skit...


nu ska ja dra å fixa något att äta, duscha, paka å sedan åka... ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0