Fredag...

Ja vad händer i livet???

Skola?  
Går åt skogen finns ingen info någonstans. jag blir så arg. vadå tappat lusten för att läsa.
skulle ha läst
- Att arbeta med barn och ungdomar med funktionshinder.
- personlig assistent, brukare ...

Jobb?
Jobbar nu hos pappa när den andra har semester en vecka i turkiet.  bättre än inget så trotts att jag inte jobbat på förskolan i august så får jag pengar i september känns skönt. inte lika mkt men de e pengar.  Saknar förskolan de gör ja för trivs mkt bättre med det jobbet.  får väl hälsa på snart igen.

Hemma?
Nu har familjen flyttat hem igen så det är lite mer liv här hemma. i alla fall på veckan. på helgerna är de fortfarande lugnt.  skolan å alla aktiviteter är ju igång igen.    Det funkar kan man säga jag har fått med mig två som jobbar för samma mål som ja, känns skönt.   men långt kvar till målet.

Kärleken?
Ja semestern är över å vi fick en del tid tillsammans även om de inte riktigt blev som tänkt.  vi kom iväg till danmark där vi hade det riktigt mys :)    bad i massor, godmat, ute på upptäcksfärd och film. men framförallt vi fick vara med varandra :D <3
nu har jobb börjat igen å vi ses inte så mkt som man hade viljat men de blir någon gång i veckan i alla fall.  sen bär de av på långresa i oktober = D    då får vi en vecka ihop. turkiet 11 oktober ja längtar = D <3    39 dagar.
så det går bra nu = ) <3    jag återhämtar mig från det som hände i sommar som ja tror gjort gott. jag kan tänka själv å slipper höra hela tiden om vad som är fel, för allt är ju fel enligt vissa. (ej daniel) man blir hjärntvättad tillslut. och ja efter alla dessa år är det svårt att inte ha blivit det.
men jag har daniel och det är tur det. =)  älskar dig<3

vänner?
ja några kommer några går det är så de e. man är mer nära med några än med andra. några träffar man flera gånger i veckan andra me månaders mellanrum å några något mellanting.  men så e de. man har fått ny kontakter genom jobbet riktigt roligt. medans gammla kontakter som man haft otroligt länge är borta.   men livet går vidare,  man får väl kontakta folk igen varit skönt att inte göra det så ett tag utan hör någon av sig så blir de något annars blir de lugnt å de har varit lite tomma dagar ändå :)  <3

Själv?
Själv mår jag bra. ska börja träna mer stort å söka jobb.  men ja mår bra å känner ingen stress. livet går upp å ner man har sina dagar med gråt å man har sina dagar med skratt.

idag känns som en slapp dag men nej nej ska ta å göra mig klar å äta så känner ja mig nog mer uppe.  så åker jag och möter mamma för att få bilen sedan vidare för att jobba till 7 ikväll. sedan får vi se om daniel kommer lr vad som händer. :)

men nu ska ja som sagt gå och göra mig klar ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0