God morgon

Nu är måndagen här, en ny vecka. Det känns bra även om huvudet går på högvarv. De va inte lätt att somna igår kan ja ju säga. Får kolla över allt ikväll hur det ser ut framöver få lite koll på läget;-) Idag jobbar jag med stora barn det är inte alls samma grej som me små å ja har nog fastnat mer för små nu när jag jobbat med det. Innan kände jag ju att det var stora jag skulle jobba med för man kunde göra mer med dom och det skulle vara bättre för min rygg. Men nä inte längre visst ibland men inte jämt. Lr bättre för ryggen jo säkert men jag kan ju inte ens ligga på rygg utan att känna sån smärta så skit samma. Jag gillar jobbet å folket så idag blir en bra dag även om de inte är favoriterna som jobbar på stora. Nu ska ja upp å äta ha de gött.:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0