okej okej...

skev i söndags 3 dagar sedan å 7 timmar sedan. lite för längesedan försöka minska de till nästa inlägg kanske. undra hur de går.
idag tänkte jag skriva lite kort om tiden sedan ja senast skrev va som hänt, och lite tankar. 

Söndagen blev lugn hemma med syrran, grejade lite på mitt rum där jag håller på att gå igenom allt å se va man kan slänga å så. så inte bara städa de som är framme å ta fram gå igenom alla lådor å skåp å hoppas på att de blir lite mindre grejer i alla fall å ja lite har de blivit. men inte färdigt än (ons). åkte till daniel på eftermiddagen å gick över bron i regnet å va genom blöt men slapp sova själv sen i alla fall :) <3 

Måndagen blev med carro å alice me fika å prat. mys på de :)  <3

Tisdagen var jobb i surte nära å bra. me nytt folk men alla vuxna typ visste vem jag var lite jobbigt faktiskt när man själv inte vet vem dom e. men de gick bra får se om de blir mer där. var stora barn så något annat än vad jag är vann vid men ändå.  sedan vidare efter jobbet för att lösa av pappa. sluta 7 men bussen var sen så missade min buss i nödinge så fick vänta på nästa så var inte hemma förens tjugo över 8 lagom skoj.

Onsdagen blev grejande hemma på rummet till en början å de känns som det går framåt har ju inte gjort det riktigt sedan jag flyttade in utan bara fått in allt på ställen. så nu ska de göras så gott som. åkte iväg en sväng för att träffa fia med å tjöta å åt glass :) blir inte så ofta men de va trevligt :) <3

ja de va tiden som varit i kort då. händer inte så mkt just nu i mitt liv men ja tycker det är rätt så skönt ändå att ha de så ett tag å få gjort en del annat.

bussarna kör ju numera inte inne i surte utan endast till hotellet å bortanför glasbruksmuseet så blir en extra promenad till bussen när man ska någonstanns. inte lika lätt att hinna till en buss när de ringer in en men va gör man å segt när de regnar å gå så långt. å de ska var i ett halvår fy fan.  å inte nog med det så ska de ta en timma att ta sig till kungälv. förr kunde man åka på en kvart men va hände me de. man kan ju lika gärna gå helavägen nästan ju om de inte vore för allt regn. jaja man får väl göra de bästa av det kanske åka till stan istället. men då har dom ju ändrat grön så den stannar ju inte vid centralen utan lila bommen så då får man ju gå dit ork. vrf ska det vara lätt att ta sig någonvart???!

får hålla mig hemma haha då slipper man alla bussar å strul.

nu ska ja sova skulle kollat film men sparar det till imon.  
ska efter hand lägga upp ett antal filmer som ja vill bli av med har blivit så många nu så tar så mkt plats å vrf inte se om någon annan är intresserad istället. :) 

godnatt ha de gött å håll tummarna för att ja får jobb imon behöver det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0