säg jag älskar dig... !

ja hur ofta använder du orden jag älskar dig till någon som du verkligen älskar??? hur ofta förklarar du för den du älskar vad som får dig att känna den känslan??? vrf ska det vara så svårt att prata om sina känslor med folk??
man vet ju faktiskt inte när det är sista gången man ser lr pratar med en person för allt kan hända.
det finns alltid någon som vi säger det till för lite så från idag å över helgen ska jag visa, säga lr på något sätt göra någon glad å få den att känna att den betyder något extra för mig. = ) <3

gjort massa barn glada idag på jobbet å de mig med massor av kramar å glada komentarer. det är lycka på hög nivå. =D <3 sedan gick jag även å köpte en blomma innan jobbet idag till chefen å hon blev mkt glad över den. :)
efter jobbet åkte jag in till stan å träffade linda å vi pratade en massa å vi har mkt gemensamt så de va skönt för oss båda å mkt skratt blev det. så toppen slut på dagen = )

glad tjej å imon åker jag till jobbet en sväng igen = D roligt. så blir en bra start på dagen imon :) nu ska jag göra mig klar å lägga mig å se film = ) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0