Söndagkväll...

nu är helgen över för denna gång å till en början kändes den som att den skulle bli lång så man hann njuta av den men nää nu är den redan slut.  att tiden alltid ska gå så fort.  men fick träffat daniel fredag ett tag på lördag å vakna ihop på söndag innan jobb :) 
i fredags hade ju lisa folk så blev att jag och daniel gick ut och åt mys på de :) å riktigt god mat blev det.
lördag roa jag mig på eget håll å träffade på camilla från i somras. jobbade ihop så de va roligt att ses igen å tjöta lite. sedan träffa daniel igen å kolla in hans fixade bil :)     kvällen blev tacos me familjen å daniel för att fira syrran som sagt.
idag har ja jobbat å sedan bara hem för å vara på ljusparty. men roligt att träffa fia och jenny igen i alla fall å fick köpt lite som man kan ha som presenter toppen. vill inte göra de i sista stund så fixar lite då å då :) 

men imon blir de jobb å tis å ons. denna veckan blir de rätt fullt upp faktiskt mkt som ska göras.

men nu ska ja sova ingen idé att försöka skriva något bra när man e trött märker jag.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0