Torsdag

igår fyllde syrran 11 år tiden går så otroligt fort. de känns som att det var igår som hon var lite och klättrade på allt :) idag är det avtackning av en på jobbet och imon är cheffens sits dag. det händer mkt nu. jag tog mig igenom gårdagen då jag jobba 6-16.30 utan rast kaos men va fan beröm å stöttning höll mig på benen. somnade gött den kvällen kan ja ju säga. idag ska ja iväg å jobba sedan in till stan å träffa linda en stund. imon jobb me sedan på kvällen tar jag med mig pälskling till brännö. jag har inte varit där sedan i sommar när bror fyllde år tror jag. det ska faktiskt bli lite skönt komma iväg till lugnet å ta en långpromenad. sedan är det helg och ska få pakat, hitta kläder till daniel me lite tur i stan å fira han på söndag. jag hoppas på de bästa kommit i en svka för tillfället som ja vill ta mig ur så behöver ha riktigt roligt. tisdag kväll va en bra star = ) <3 nu ska ja göra mig klar lite ärenden att få gjort. ha de gött. pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0