5 år 1 månad...

idag är det 5 år och 1 månad sedan jag och Daniel blev tsm. skulle kunna skriva om de nu hur de gick till. hade ju varit rätt passande ändå. en rätt rolig historia ändå. men får bli imon me datorn för är rätt jobbigt att skriva mkt på telefonen när den inte riktigt gör som jag vill. men imon ska ja berätta en rolig historia. idag blev de fika med fia och carro på de nya cafét som vi fått i nödinge. riktigt mysigt är de där har tyvärr inte testat något mer mat it än men de kommer väl. chokladen är otroligt god i alla fall kan ja säga :) hemma va pappa snäll å satte upp min nya spegel å nu är puzzlet klart så ska in i ramen å upp på väggen. så efter de kan ja se va min klocka som ja fick i julklapp sitta. :) de blir nog jätte bra:) men nu ska ja sova lite godnatt å ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0