Måndag...

Då var den nya veckan här. å nu ska ja börja me lite olika teman å skriva om lite då och då men när får ni se. 

Idag skulle jag skriva om tiden då jag och daniel träffades.  lr kan dela upp det lite kanske. :)



V. 4 Tema tiden innan det blev vi...

Allt började hösten 2006 efter en intressant sommar. Jag skulle ha läst på gymnasiet utanför karlstad men blev inte så utan jag kom tillbaka till gbg. Hade då pratat med daniel via sms ett bra tag.
väl hemma fick ja frågan en dag efter man börjat skolan i gbg om vi skulle ses i gbg.
han skulle in för att köpa present till sin bror. å tänka sig ja sa ja vilken chansning ändå. =P
trotts alla kriminalare haha ;)
min buss blev självklart sen men fick ett samtal å singelament på vad han hade på sig. han var hel vit så de var inget svårt att hitta. ;P
vi gick iväg mot affärerna å ja får mig en liten chock då han säger att hans föräldrar går bakom oss. då visste ja inte riktigt vad jag skulle tro om honom.  men de skulle åt ett annat håll sedan fick ja veta som tur var. :p
allt flöt på bra å vi hittade en present,tog en fika å bara pratade på. att det går så bra direkt är sällsynt kan ja ju säga för mig de är bara om de klickar verkligen.
när dagen blev till kväll var det dax att ta sig hem. jag skulle åka med till eriksdal å sedan åka via bohus var tanken men så blev de inte riktigt.  man vet ju att bussar kör lite som de vill å även denna dag gjorde de det. vi sitter och väntar å väntar på att bussen ska komma men inte kommer de någon buss. tillsut inser vi att bussen kommer inte köra förbi denna hållplats utan tar andra hållet. daniel som är så hungrig att han nästan spyr tydligen har ja fått veta säger då att hans föräldrar kan köra. jag har ingen bråska så men han meddelar mig då om att hans föräldrar sitter i en bil mitt emot oss på andra sidan vägen.   då ville ja bara försvinna å trodde inte de var sant. men jag kom hem å de var ju en rolig start på de hela haha.

Det var första gången vi sågs fortsättning följer...



Nu ska ja jobba ha en bra dag. pözzhajj

Helgens bästa-   få veta att man ska få träffa erika två helger i rad kan de bli bättre =D <3     och mys å massa skratt med daniel å den underbara känslan i magen av att de e vi trotts allt som hänt å va folk har sagt. <3

Helgens värsta- tjöt...






Kommentarer
Postat av: Daniel

Gee då mådde jag dåligt asså har nog aldrig varit så hungrig:O

2012-01-23 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0