Nu kör vi på...

Heeej!

veckorna går så fort nu för tiden känns det som jag förstår inte vart tiden tar vägen.

Måndag- hade en ledig dag som tillbringades med sofia = ) på IKEA. lite mer till flytt, massa samtalsämnen och middag. en mkt trevlig dag hade vi. de blir inte en tyst stund när vi är med varandra.  

Tisdag- var me carro lite efter jobbet, hem å åt sedan åkte jag med när pappa skulle köra lisa till simningen. vi gick och handlade under tiden å pratade lite om framtiden.  sedan släppte de mig hos Daniel på vägen hem.
Blev lite house innan man skulle sova. Man kan behöva komma bort ibland bara.

Onsdag- heldag på jobbet så slutade 17.30. så blev en lugn kväll då man kom hem halv 7 och slulle äta middag.

Idag är det torsdag och jag har jobbat, skrattat å träffat carro. å alice då.  nu har man varit hemma en stund tog en omväg hem så fick en liten promenad å nu har ja puzzlat är inte långt kvar. för å varva ner är de nog de bästa som finns. men de e segt när man bara har himmlen kvar å allt är nästan samma färg = /
så sen ska man bara få upp allt nytt på väggen. min nya klocka å spegel å sen tavlan som puzzlet blir = D 
men ja e lite sådär för att spika i mina nya väggar.  haha

Imon är det fredag och helg får väl se hur helgen slutar blir väl till å träffa fia i alla fall. var längesedan. å städat rummet snart igen me.

Men får nog en månad heltid längre fram då en ska åka iväg på semester så de känns bra. mer pengar =D  flytten blir bara närmare å närmare = D=D=D=D=D=D
å så har man nu tränat i tre dagar = )  hoppas de kan hålla i sig ett tag. måste komma igång å se över va ja äter fy på mig.   å ta mig till frissan någon dag me å få bort allt slitet. 

å snart fyller man år å i mars blir de nog iväg på spa för ja inte gick me på julbord i julas ;)  haha

Dagens bästa - När de stora barnen kommer tillbaks från en promenad till de smås gård å alla roppar på just mig när vi är 6 vuxna ute. även om man inte varit där på länge me de stora så minns de vem man är å verkar ju tycka om en så = ) de värmde. får väl gå upp å hälsa på imon innan ja borjar jobba.

Dagens sämsta - kylan och att inte veta var man ska börja å sluta för de e för mkt.

ha de gött pözzhajj


Daniel- ja de har varit många mysiga dagar = )  me mkt skratt, godis, dricka å film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0